Tuesday, March 6, 2012

PERJUMPAAN YB MENTERI PELANCONGAN BERSAMA PEGAWAI DAN KAKITANGAN KEMENTERIAN PELANCONGAN MALAYSIA DAN TOURISM MALAYSIA

YBhg.Dato’/Datin/Tuan/Puan,

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia,

PERJUMPAAN YB MENTERI PELANCONGAN BERSAMA PEGAWAI DAN KAKITANGAN KEMENTERIAN PELANCONGAN MALAYSIA DAN TOURISM MALAYSIA YANG BERUMUR 40 TAHUN DAN KE BAWAH.

Dengan hormatnya saya diarah menarik perhatian YBhg.Dato’/Datin/tuan/puan berhubung perkara tersebut di atas.

2. Dimaklumkan bahawa satu Perjumpaan YB Menteri pelancongan bersama pegawai/kakitangan Kementerian Pelancongan Malaysia dan Tourism Malaysia yang berumur 40 tahun dan ke bawah.

Tarikh : 13 Mac 2012 (Selasa)

Masa : 3.45 petang

Tempat : Dewan Serbaguna Kementerian Pelancongan.

3. Sehubungan dengan itu, kepada pegawai/kakitangan di setiap bahagian dimohon untuk mengemukakan senarai nama kepada Unit Perhubungan Pekerja, Bahagian Sumber Manusia & Pentadbiran pada atau selewat-lewatnya 7 Mac 2012 (Rabu) sebelum jam 2.00 petang untuk tindakan kami sewajarnya. Bersama-sama ini dikemukakan Surat daripada Kementerian Pelancongan rujukan KPL/PG674-3-J2(0) bertarikh 2 Mac 2012 untuk makluman dan tindakan YBhg.Dato’/Datin/tuan/puan selanjutnya.

4. Pejabat TM Negeri dimohon untuk menghantar 2 orang wakil dari setiap pejabat. Perjalanan dan penginapan diuruskan sendiri dan dicajkan ke Bahagian Sumber Manusia & Pentadbiran. Tarikh daftar masuk hotel adalah 13 Mac dan daftar keluar pada 14 Mac 2012.

5. Perhatian dan kerjasama yang diberikan oleh YBhg.Dato’/Datin/tuan/puan berhubung perkara ini amatlah dihargai. Sebarang pertanyaan bolehlah dikemukakan kepada Encik Noor Azman Samsudin/Puan Wanita Abd Mutalib di talian 8891 8961/8962.

Sekian, terima kasih.

UNIT PEHUBUNGAN PEKERJA (ER)
BAHAGIAN SUMBER MANUSIA & PENTADBIRAN
TOURISM MALAYSIA

No comments: