Monday, March 30, 2009

Majlis Bersama Jabatan 2009

Salam Sejahtera,
Walaupun di blok blogspot dan sewaktu dengannya, agak menarik juga bila melihat hits utk blog ini terus meningkat. Insyaallah kita akan beralih ke rangkaian yang lain pula, cuma perlu beri waktu maklumlah bulan-bulan sekarang ini banyak aktiviti, dan kami terikat dengan kerja-kerja hakiki.
Insyaallah 9 April MBJ bil 1, bagi tahun 2009 akan diadakan. Harapan Kesatuan semoga tiada penundaan kali ini. Bagi ahli-ahli yang ada isu untuk dibawa, diharap dapat emailkan kepada email rasmi Jawatankuasa iaitu tm-unioncommittees@tourism.gov.my . Perlu diberi perhatian, setiap isu yang diutarakan mestilah mempunyai fakta-fakta. Agak sukar membicarakan sesuatu perkara yang maklumatnya tidak lengkap.
Kesatuan masih menunggu minit MBj yang tak kunjung tiba, maklumlah kalau ikut tatacara menulis minit, had waktu minit perlu dikeluarkan adalah seminggu dari tarikh mesyuarat. Ni dah masuk 4 bulan minit tak keluar lagi. Draf minit diberi untuk semakan pertengah bulan 3. Beberapa ahli yang masuk mesyuarat pening kepala nak edit minit berkenaan. tengoklah nanti hasilnya macam mana.

Wasalam.

No comments: