Wednesday, May 22, 2013

SIARAN MEDIA


KESATUAN PEKERJA-PEKERJA
LEMBAGA PENGGALAKAN PELANCONGAN MALAYSIA
SEMENANJUNG MALAYSIA
(No. Pendaftaran: 531)

SIARAN MEDIA




KESATUAN MENGALU-ALUKAN YB DATO’ SERI MOHAMED NAZRI BIN TAN SRI ABDUL AZIZ SELAKU MENTERI DI
KEMENTERIAN PELANCONGAN & KEBUDAYAAN MALAYSIA



Putrajaya, 16 Jun 2013: Kesatuan Pekerja-Pekerja Lembaga Penggalakan Pelancongan Malaysia (LPPM) memanjatkan rasa syukur dan gembira di atas perlantikan YB Dato’ Seri Mohamed Nazri bin Tan Sri Abdul Aziz selaku Menteri di Kementerian Pelancongan & Kebudayaan Malaysia yang baru. Kesatuan percaya dengan keupayaan beliau untuk menyambung segala usaha mempromosi negara bagi memastikan Malaysia menjadi destinasi pilihan dunia. Di samping itu, Kementerian Pelancongan & Kebudayaan Malaysia dan Tourism Malaysia sudah pasti akan bekerja dengan lebih gigih dan bermotivasi tinggi khususnya bagi mempersiapkan negara dalam menyambut Tahun Melawat Malaysia 2014.



Kesatuan Pekerja-Pekerja LPPM akan memberi sokongan yang padu kepada YB Dato’ Seri Mohamed Nazri dan berharap agar kecemerlangan industri pelancongan negara yang telah dikecapi selama ini akan terus berkembang dan maju di bawah kepimpinan beliau.
Pada masa yang sama, Kesatuan mengucapkan jutaan terima kasih dan setinggi-tinggi penghargaan kepada YBhg. Dato’ Seri Dr Ng Yen Yen, di atas segala sumbangan beliau selama menjawat jawatan Menteri Pelancongan Malaysia.

Diterbitkan oleh :

HASRIZAL MUHAMMAD SHAWAL TUKIJAN

Yang Dipertua
Kesatuan Pekerja-Pekerja
Lembaga Penggalakan Pelancongan Malaysia, Semenanjung Malaysia





1 comment:

Anonymous said...

Tahniah dengan penampilan baru blog Kesatuan. Juga tahniah atas Menteri baru dan nama Kementerian yang baru.