Thursday, November 20, 2008

Hebahan Kesatuan Bil 1 2008/2009

Kes/Gen/2008/09(1)

Semua Ahli/ Pegawai & Kakitangan
Tourism Malaysia

Assalamualaikum dan salam sejahtera daripada Kesatuan Pekerja-Pekerja Tourism Malaysia terutama kepada ahli kesatuan dan juga tidak lupa kepada warga Tourism Malaysia. Terlebih dahulu, Kesatuan Pekerja-Pekerja Tourism Malaysia ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua ahli-ahli Kesatuan yang telah hadir ke Mesyuarat Agung ke 29 Kesatuan Pekerja-Pekerja Tourism Malaysia pada 07 November 2008 yang lepas. Kehadiran tuan/puan ke Mesyuarat Agung tersebut amat di hargai dan diucapkan ribuan terima kasih atas sokongan padu yang telah diberikan selama ini.

Sebagai langkah dalam memperbaiki kekurangan yang ada selama ini saya mewakili semua Majlis Jawatankuasa Kerja Kesatuan bagi sesi 2008/09 ingin memaklumkan bahawa kami bersedia menggembleng tenaga untuk sama-sama berusaha dan memperbaiki seterusnya memberikan khidmat yang terbaik kepada semua pihak terutama kepada ahli-ahli kesatuan dari semasa ke semasa. Kesatuan juga akan sentiasa menjaga kepentingan ahli-ahli Kesatuan dari semasa ke semasa dalam menjalinkan hubungan baik dengan pihak Pengurusan Tertinggi Tourism Malaysia bagi memastikan keselesaan bekerja untuk semua.

Pihak Kesatuan sedia maklum dan sedar akan keupayaan kami dalam memainkan peranan yang sewajarnya amatlah terbatas di samping kerja-kerja hakiki yang memerlukan komitmen sepenuhnya sepanjang masa. Oleh demikian, segala bantuan dan kerjasama daripada semua pihak amatlah dialu-alukan. Semoga dengan adanya kerjasama yang erat sebegini dan berterusan daripada tuan/puan berupaya membantu kami dalam memperbaiki dan seterusnya memperkuatkan lagi Kesatuan demi kepentingan ahli Kesatuan dan juga organisasi amnya.

Dalam memastikan matlamat yang digariskan tercapai, Kesatuan melalui perlantikan baru bagi sesi 2008/2009 dengan rasa rendah diri amat mengalu-alukan tuan/puan agar dapat menyalurkan pandangan, cadangan, aduan, komen serta juga kritikan yang membina kepada kami melalui e-mail Kesatuan yang berikut: tm-union@tourism.gov.my.

Sempena Mesyuarat Agung ke-29 baru-baru ini, Kesatuan Pekerja-Pekerja Tourism Malaysia telah mengambil langkah inisiatif dalam melancarkan satu blog hasil daripada wadah perbincangan dalam mesyuarat Majlis Jawatankuasa Kerja pada 16 Oktober 2008. Antara tujuan utama blog ini ditubuhkan adalah sebagai satu intipati dan platform serta juga sebagai sumber perbincangan yang bernas bagi ahli Kesatuan Pekerja-Pekerja Tourism Malaysia. Tuan/puan boleh melayari: http://tm-union.blogspot.com/

Segala sumbangan dan kerjasama dari tuan/puan amatlah kami harapkan, hargai serta akan diberi perhatian yang sewajarnya dan didahului dengan ucapan terima kasih.

Sekian.



(MOHAMMAD HAFIZ IBRAHIM)
Setiausaha
Kesatuan Pekerja-pekerja Tourism Malaysia
Sesi 2008/2009


BIL.
NAMA / JAWATAN
SAMBUNGAN TELEFON PEJABAT
BAHAGIAN
ALAMAT E-MAIL




---------------------------------------------------


Yang DiPertua
Jamaluddin Jantan - ext 8233 - jamaludin@tourism.gov.my

Naib YDP
Noel bin Nor Jettey - ext 8415 - noel@tourism.gov.my

Setiausaha
Mohammad Hafiz Ibrahim - ext 8533 - hafizibrahim@tourism.gov.my

Pen Setiausaha
Noorshearan Mohamed - ext 8670 - noorshearan@tourism.gov.my

Bendahari
Khaizarulnizam bin Eshak - ext 8655 - khaizarul@tourism.gov.my

AJK
------
Zuraini Ahmad - ext 8484 - zuraini@tourism.gov.my
Hasan bin Mohdin - hasanmohdin@torism.gov.my
Zakaria bin Yaacob - ext 8370 - zakariayaacob@tourism.gov.my
Hasrizal Muhammad Syawal bin Tukijan - ext 8731 - hasrizal@tourism.gov.my
Ahmad Sharifuddin Said - ext 8328 - sharifuddin@tourism.gov.my
Mushtak Ahmad Mustapha - ext 8355 - mushtak@tourism.gov.my
Mohd Radzlan Ramli ext - 8192 - mohdradzlan@tourism.gov.my

No comments: